jag och ny pg

Något sjukt hände nyss. hahah jag har inte tid att sitta här igentligen för jag måste ut med candyman och sen kommer Sandra för jag måste köpa en ny sommargarderob! Mycket ska göras till sommaren och jag är så fett taggad. Måste dessutom åka utomlands snarast! ;)

Men såhär va de, jag fick ett sms. och såhär löd hela konversationen.

? - Tjena! hur står de till?
J - vem?
? - Han du skrev till i lördags!!
J - va?! hahah
? - haha! du skrev att du önskade att vi var mer än vänner!!
J - Jisses, tro mig det va inte menat så. smsroulett you know.

Ja ibland händer de mest sjuka. Varför tänka över detta i 5 dar och sen skicka ett sms? Jag vet inte ens vem människan är. Olof heter han iallafall :)

Ne nu ska jag dra, sen upp till a6.
Och ja jag är frisk idag men va inte rekomenderad att gå till jobbet varken idag eller imorgon. Så jag får chilla istället :)

xoxo, jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0