Jävla stolpskott

Igår va utgång menat men de ändrades starkt. Förfesten var okej till en början men sen kom ju folk som inte va bjudna och va brukar oftast hända då?  Jo då ska dom ta mig fan sno dricka och dessutom spruta ut de i hela köket. De är ta mig fan kladdigt ända upp till taket. Inte nog med det så har dom sprutat parfym i hela badrummet, stinker som fan!
Och säger man då till dom 2 fittorna så får en helt oskyldig kille torka upp istället. Vafan är det för jävla stil?!
Lackade satan och eftersom jag va argast i världen så va inte utgång längst upp på listan längre. Jag ringde en tokigt bra vän och pratade och blev på bättre humör sen gick jag hem till mamma och sov på soffan.
Fyfan va fittiga!
Inga personer man inte känner på förfest mer kan jag lova!


xoxo, jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0