shoppa loppa

Igår stod asex på schemat. Jag tog med min gode vän Sandra och så åkte vi upp med plånböckerna fulla. Får allt ta och erkänna att hon kör som ett arsel. hennes kommentar va ungefär såhär "Kör man galen bil kör man bra bil, du körde också farligt innan du krockade. Men som sagt vågar man så kör man bra bil". Jag va iallafall livrädd, haha.
Jag fick med mig en hel del och sandra fick med sig 2 trosor, inte mycket att hurra för men de räckte för henne :)

Nu har jag precis ätit och suttit lite i solen. Runt 4 ska jag ta och åka ut till Taberg och träna. Får sno mammas bil för min är som sagt på lagning och får nog stanna där ett tag.
Fan jag vill bli fitt så de är bara att köra på. gymmet here we go ;)

Tänkte visa lite vad jag köpte, klämde ihop allt på samma bild, Fail men ser typ inget.


Svart jeanskjol, hög. HM
Vitt linne. HM
Leopard/zebra byxdress. HM
Blommig kjol, hög. HM
Shorts, höga. Veromoda
T-shirt med skor på. HM
2 spetstrosor. HM
Grön klocka. Ur&penn
Blommiga solbrillor. HM


Nu kommer min söta vän Markus förbi och pratar lite sen bär de av till gymmet. Hörs maybe senare.


xoxo, jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0