världens bästa farfar

Idag är jag hemma från jobbet. Har ju haft öroninflamtion på högerörat och vad hände då inatt? jo värken kom till andra örat, bara vänta och se om de kommer en ny sats av öroninflamation. Tror inte de eftersom smärtan har börjat avta men man ska aldrig säga aldrig. Natten var näst intill sömnlös, när man börja tänka på fel saker när man ska sova så kan man glömma att sova på ett tag sen.
öronont och fel tankar är ingen bra kombo.

Tänkte på en sak innan. När min kära låtsasfarfar/halvfarfar/plastfarfar eller vad man än väljer att använda, när han gick bort iallafall så tänkte han nog inte att endel av pengarna jag fick skulle gå till mina framtida tuttar. Ett rakt nej skulle det nog vara. Men det är bara att tacka farfar, så tack Karl-Erik!
Jag minns inte så mycket av honom men jag kommer ihåg att varje gång man kom till honom så fick man stoppa ner handen i en glassburk med pengar och sen ta en näve. Klart man alltid var överlycklig när man skulle till farfar? ;) . Var dock avundsjuk för att min bror alltid fick mer pengar eftersom han både är kille = större näve, och han är dessutom 10 år äldre än mig..
Men de är inte alla som har en rik farfar och får göra så. Så vi var/är lyckligt lottade :)


Nu blir de filmtime sen ska jag laga mat till mig själv, händer typ aldrig men idag ska jag sitta och jäsa hela dagen för mig själv.


xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0