bajsolle

Har inget att säga om jobbet jag va på idag. Mina förväntningar stämde överrens med verkligheten är väl de ända jag har att säga. Får se om jag får det helt enkelt.

Innan idag va jag och mamma på ikea. Rean va ju inte stor kan man ju inte påstå. Fick med mig några klotljus, ett överkast, en kudde, en tavla som ja inte vill ha längre, en glasskål och 2 andra skålar att ha nötter eller godis i.
Vi gick även till iems där jag hittade söta vita, lite gammaldagsa bokstäver.
HOME får iallafall pryda mitt skoskåp i hallen.

Egentligen vill jag flytta hem. Jag vill verkligen det. Jag är för hemmakär för att bo själv. Min mamma är den bästa i världen och jag vill bo med henne tills ja gifter mig typ, haha. ne överdrivet, men nästan alltså. Dessutom behöver man inte betala hyra eller mat eller annat som man tar förgivet när man bor hemma. Pengarna jag tjänar nu kan jag ju lägga på typ kläder eller skor. Så jäkla fint. Ah jag ska nog flytta hem, får tänka på de lite mer helt enkelt.

Nu ska jag kolla klart på scrubs sen dejta kudden.
xoxo, jonna


ps, ja har 36 i skor ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0