Cashfloooooooow ;)

Va och hälsade på nya jobbet idag. De va massa rutiner som man skulle komma ihåg, bla skriva i när barnen kommer, går ut på fm och går ut på em dessutom kryssa i när dom går hem. Ifall något händer under dagen med ett barn ska man skriva i de och så vidare. Massa skrivande och planering helt enkelt och inte bara massa lek.
Wow fatta att jag är lärare. Känns helt sick att lära andra vad som är rätt och fel.
Barnen va iallafall sjukt söta, ja kom mitt i allt när barnen skulle ut så ja fick rycka in och hjälpa dom att klä på sig och dom va så himla snälla och inte alls blyga. Har deffe skaffat nya friends ;)
Det som överraskade mig mest var att de handlade om heltid och inte halvtid. Men inte lipar jag för det, tvärt om! CASHFLOOOW ;)
De jobbigaste blir väl att få ihop de med q8 men ja får åka dit imon och prata. Kan ju fortfarande jobba på helgerna.
Dessutom har jag 2 extra jobb till på g. Känns som ja kommer bli fett rik. Hahaha.

Igår va jag och tränade på trim med Sandra. Jävla va de gymmet är min bästa vän nu. Love it. Funderar på att åka dit idag igen.

Igår va jag och gjorde mina naglar. Fick bli zebramönster med svart och silver. Så damn snyggt!

Eller hur? ;)

Ne nu ska jag göra mat och åka och köpa dasspapper hahah.
xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0