Här blir man fitt

Det blev ett gympass med Sandra idag igen. Idag skaffade jag också årskort så nu blir de inget slappande, jäkla va fitt jag kommer bli ;)
Vi körde 40 min på crossen sen körde vi ben. Imorgon ska jag iväg och köpa träningskläder. Tighta byxor och linne och såklart en sport bh. På torsdag kör vi igen men ja funderar faktiskt på att åka dit imon själv och träna lite eller om Sandra hinner med det innan 4 så vore de extra bra. Tror jag ska föreslå det :)

Nu har jag precis gått runt munken också. Jessica fick bli min kära partner. Och samtalen va minst sagt knas. De blir oftast så i din närhet ;)
Jessica sa bland annat " .. Ja men alltså tänk så skulle visingsö bli en försvunnen stad. Då skulle den sjuka rätt ner i östersjön!"
Sen när låg visingsö i östersjön? Hahahahahhaha så smart tjej!

Nu ska jag kolla tv och sen ska jag dejta kudden.
xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0