hård

Påtal om ingenting så luktar min dator bränt. Den brinner nog upp för den är fett varm och den låter som om den ska explodera. Kan bli en överraskning helt enkelt.

Imorgon ska jag provjobba som personlig assistent. Börjar kl 1 så får vi väl se hur det går sen. Jag är sjukt nervös, skickade ju ändå in en ansökan den 20 september. Är hon kräsen så hon har haft många innan mig som hon inte har vart nöjd med eller behövde hon ingen förens nu? Ja tankarna är många.
Har även skickat in en till ansökan på en affär där jag får hoppas att jag får jobbet, hade man jobbat i en affär innan så var det ett plus, och affär är väl nästan de ända jag har jobbat i så de känns rätt bra. Får bara hoppas på att ansökarna blir få.
Jag känner att jag vill jobba ihjäl mig typ. Tjäna multum så jag kan köpa precis vad jag vill. Just nu är det ju bara en önskan, men önskningar kan slå in. Eller hur?

Dessutom har jag äntligen fått mina pengar sen jag jobbade i augusti-september på ett ställe. Tog ett jävla tag så där jobbar ja garanterat inte igen! en anmälan som var tänkt blev helt enkelt inte aktuellt.

Innan när jag va hos Jessica så rensade hon ut massa från hennes lägenhet så jag plockade på mig lite saker.
Ljushållare, en krokhängare, en rosa sjal om de nu heter så? och bla och bla. Haha de är helt enkelt hemligt, vissa läsare får inte veta, kan bli trubbel.

Nu behövs de bara en färgglad tavla till hallen, en lampa till hallen, ett överkast, nya söta kökshanddukar, nya gardiner till vardagsrummet och allt som har med cupcakes att göra.
Dessutom en ny lägenhet. Börjar tröttna på denna och en fågel viskade i mitt öra att om jag får ett heltidsjobb ska jag köpa lägenheten under Jessica. Hur jävla awesome blir inte de liksom? :D
Hoppas hoppas.



Jessica. Nu attans drar vi utomlands igen !
Denna gången lämnar vi bajset hemma.
Vill, vill bort!

xoxo, jonna

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är troligtvis inte hos en kärring på Gräshagen som du ska provjobba hos? :P

2011-01-04 @ 19:54:15
Postat av: Jonna

Vet inte hur gammal hon va. Utlänning iallafall

2011-01-04 @ 23:08:43
URL: http://jonnaaal.blogg.se/
Postat av: Jonna

men ja gräshagen. Vadå tell me?? :)

2011-01-04 @ 23:09:26
URL: http://jonnaaal.blogg.se/
Postat av: jessica

hhahhaha beejb säg till så åker vi! lätt att vi lämnar allt som kallas bajs hemma ;) och du? TAGGA LÖRDAG!

2011-01-06 @ 19:47:35
Postat av: jessica

hhahhaha beejb säg till så åker vi! lätt att vi lämnar allt som kallas bajs hemma ;) och du? TAGGA LÖRDAG!

2011-01-06 @ 19:47:53
Postat av: Jonna

Jessica <3

åker nuuuuu! :D:D

2011-01-10 @ 14:54:59
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0