Nära döden?

Igår när ja satt på bion med Jessica, Anna och Sandra kände jag något konstigt i hjärtat. De började slå ojämt och ja blev nervös, ju mer nervös ja blev desto mer gjorde de ont. Jag har tränat varenda dag nu förutom idag sen i måndags. De är ganska mycket för mig eftersom jag inte har tränat på riktigt på ca 2 år. Så jag skickade sms till mamma när ja satt på bion och frågade om pappa kunde hänga med mig upp till sjukhuset så dom kunde undersöka mig, de va ändå ganska längesen dom gjorde de nu. Hjärtat har ju blivit starkare men de kanske inte klarar av så mycket träning?
De blev iallafall bättre framåt natten så jag åkte inte upp.
Idag när jag städade och hade hög musik på så hade både mamma och pappa ringt utan att jag hade hört de så efter ett tag plingade de på dörren, då stod pappa utanför och va helt nervös. Jag fattade ingenting men sen förklarade han att dom hade ringt och att ja inte hade svarat så då trodde dom att eftersom jag hade ont igår att de hade hänt något.
Stackars färäldrar ja skrämmer livet ur dom :(
Nu har mamma iallafall förbjudit mig att träna så ofta. Får räcka med 3 gånger i veckan och några rundor runt munken istället.

Nu ska jag gå hem till Jessica så hon kan bjuda på mat och så ja kan se lilla vovven hon ska ha hand om. En fralla är de och jag vill så jätte gärna ha en sån, love them så jag ska dit och mysa ner mig i den nu.

xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0