snarkgris

Hevetes bög! Jag hade nyss skrivit ett fett inlägg om min trötta kassa dag och så kryssar jag ner allt. Jävla smart tjej!
Har iallafall varit fett trött idag, nickat till en gång på jobbet, varit avis när alla andra barn får sova och jag ska sitta och kolla på när alla somnar.

Ja tänker inte skriva om. Inte ens rätta konversationen som va fel, fick nämligen ett argt sms av lisa  igårkväll att konversationen inte alls gick till så igår.
Okej jooo nu rättar jag till den. Tänker inte skriva allt. Men hon skrev. "ska väl fb skita i! " så japp de ska avsluta konversationen ist. Kom ihåg de alla nu och hoppas att de inte blir allt för stor omständning.

Snart ska jag, Sandra och Anton till Daniel. Sen blir de alcamo. Tjockt, Yamyam.



xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0