take it or leave it

Take it or leave it? är detta nått jävla skämt eller? Ska jag skratta eller gråta?
Just nu är jag så jävla lack, har sovit ca 3,5 timmar inatt och börjat jobba heltid. Alla som jobbar heltid vet att de i början är en fucking mardröm! Så nu skriver jag det här och kommer troligtvis ångra de men de ger jag fan i!
Jag brukar aldrig läsa denna människans blogg, men idag så sa en källa att de kunde vara intressant så ja då gjorde jag det.
För det första! Att denna jävla människa ens orkar lägga energi på något som aldrig kommer bli dens?! Varför ens försöka? du får mig att må illa. Och take it or leave it? Okej ja ska ta de då eller? kommer aldrig ta de som hände, kommer aldrig acceptera de. Och vad jag vet så har samma sak hänt dig så varför göra samma sak själv?  Man kan komma över "de" men man kommer aldrig ta de som om de vore okej, för det är det fan inte! och de tycker inte du heller, de vet jag. Ska dessutom klargöra att jag aldrig någonsin har skrivit en fb status om dig dom senaste 1,5 åren. what's the problem tjejen?

Öga mot öga. Ja men kom då för fan din fega jävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0