tjipp hej de här är hajk

Jag har precis varit ute och gått runt munken med Lisa och Jessica, de bjöds på roliga samtal och Jessica kom på en gåta som redan har funnits i all evighet, men hon trodde bestämt att de va hon som uppfann den.
Inatt precis som alla andra nätter hörde jag barnen på vinden igen. Denna gången hörde ja till och med att någon smällde igen vindsdörren. Seriöst ibland tror ja att jag sover när jag hör detta, men man kan ju inte drömma mardrömmar varje natt som dessutom inte hör ihop med alla andra drömmar man drömmer som är glada och lyckliga. Inget stämmer liksom.

På söndag skulle jag åkt till sälen. Jag ska fortfarande försöka fixa det för jag vill dit. Men det nya jobbet vill att ja ska hälsa på nästa vecka och jobb får man ju faktiskt prioritera före nöje tyvärr. De suger och jag är lack men vad kan man göra mer än försöka?

Idag är ja inte riktigt på de humöret jag vill, dessutom somnade mitt ben och min fot nu så de sticker och de är fett jobbigt och skriva något nödvändigt och intressant nu för de är verkligen inte skönt. SHIIIIIIIT JA DÖR NU. JA TAR EN PAUSE ETT TAG..
Tillbaka, ja är lite smått ledsen. Ja kan inte riktigt lita på en person som ja verkligen vill lita på. Ja ska absolut inte skriva mer om det här för ingen har med de att göra egentligen. Men ja är ledsen.

Nu ska jag gå runt munken igen och gå hem till mamma och pappa och äta. Imorgon börjar ja vid 9 och jobbar till 19 så kvällen spenderar ja nog faktiskt hos mina kära föräldrar. Tacos låter lockande så jag får väl helt enkelt föreslå det.

Ne nu gnäller mens-candy att hon vill ut så de är bara på med mössan, jackan, stövlarna och musiken i öronen och bege sig ut igen.
xoxo, jonna



Kommentarer
Postat av: jesssi

du är BÄÄÄÄÄÄÄÄÄST I love u! <3

2011-01-15 @ 01:31:36
Postat av: Jonna

LOVEYOUUU <3

2011-01-16 @ 23:55:30
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0