tjolahopp snopp

Min kära lördag blev inte alls som jag ville. Kan ju säga att ja inte åt speciellt mycket den dagen och shots blandat med vin va väl inte det bästa för den dagen.
Förfesten var iallafall bra, awesome faktiskt om jag ska säga så. Eftersom mitt kära barn/hund Candy var med på förfesten för att hon inte kunde vara hemma så länge ensam så va jag tvungen att gå ut med henne först innan vi skulle inta dansgolvet på cbar. Så påväg hem från förfesten så ramlade jag och slog i huvet något djävulsk så jag hade fett ont, men de va inte mer med det. Jag lipade lite och kände att de spårade ur mer och mer för varje steg jag tog. Efter willys på torpa minns jag inte mer. Men jag och kära Candy kom iallafall hem. Jag ramlade precis innanför dörren och slog ner tavlan och låg i hallen och skakade och spydde ner mig själv samtidigt som ja tror ja svalde de igen och så kom de upp en andra gång. Ja de låter inte speciellt fräscht och det va de inte heller.
Men min kära Lisa kom till undsättning fast jag sa att hon skulle vara kvar där hon var. Men hon hörde på mig att de inte va så bra så ja kunde klara mig själv. Jag låg fortfarande kvar i hallen när hon kom, hon tog mig till duschen så all äcklig spya kunde rinna ner i avloppet.
Sen var ja ganska helt okej fräch så hon bäddade ner mig i sängen och sen började jag tjata som aldrig förr. Lisa var kvar hela tiden tills mamma kom. Kom ihåg att jag sa till mamma att hon hade övergivit mig. Kändes faktiskt så eftersom hon sa när jag ringde att ja skulle ringa någon annan. Men grejen va att hon va på fest mitt ute på landet och åkte med ett annat par så hon kunde inte bestämma när dom skulle hem.
Men sen kom hon, vi låg där allihoppa och pratade om sälen och om pojkvänner. Eller jag gjorde det iallafall.







På morgonen mådde ja inte bra alls. Jag hade inget kvar i magen så jag spydde bara vatten och de är de jobbigaste man kan göra. Jag fick i mig lite frukost och sen gick vi hem till mamma och pappa. Jag hade spysmak i halsen som inte ville försvinna men de löste sig med halstabletter och cola.

Och förlåt alla som har försökt nå mig och Jessica som trodde att jag va mördad så hon hade gått fram och tillbaka till mig hela söndagen men utan svar. Min mobil var död och laddaren va hos Jessica. Så ja svarade på mina 22 sms igår kväll.

Nu är allt bra. Jag ska bjuda Lisa på lunch efter 4 när hon har slutat för att hon va så himla underbar mot mig i lördags, ja kommer aldrig kunna tacka dig nog. Du är den bästa jag vet <3


Love you.

Nu måste jag fixa mig sen ska ja träffa lisa, föresten en förskola ringde mig idag och ville att ja skulle komma på intervju så imorgon kvart över 11 så får ni önska mig lycka till :)
De går bra nu

xoxo jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0