välkommen som fan 2011

jag är trött. Nej, jag är förbannat trött. Jag är trött som satan.
Idag har jag ätit massa fett. Till frukost åt jag macka med sjukt mycket smältost på.
Och sen fikade jag med lisa, och cirka 1 timma efter fikat så gick vi och åt en pizza.
Ja hur låter de tycker ni? sådär bra att börja nya året me.
Tror faktiskt att jag ska skita i att äta sånt och helt enkelt leva på vanlig husmanskost. Ska jag fika så får jag helt enkelt ta en smoothie och vara nöjd med det.

Jag har inte bloggat på länge så förlåt för det, men jag har faktiskt en bra anledning. Jag har städat som ett fucking djur! Igår bestod nästan hela dagen av damsugning, plock av flaskor, burkar och en jävla massa chilinötter som bara knastrade under fötterna såfort man gick ur sängen. Ja det va helt insane. Dessutom så tyckte någon att de va sjukt lägligt att kissa utanför toan istället för i. Så kiss överallt va de och de luktade som ett fucking utedass, men nu är allt borta, tog duschslangen och sprutade ner hela badrummet, på väggar, golv och på hela toan. sen tog jag rengöringsmedel och tvål och sprutade överallt. Det va blött som ett badhus men sen luktade de finnemang igen.

Som ni förstår så va vi hos mig på nyår. Förutom kiss så blev kvällen lyckad. Vi skulle väl vara runt 11 stycken men mer blev det. Dock inte samtidigt, tur som fan. Trängas vill man ju inte göra;)
Men nu ser min älskade lägenhet  ut som vanligt igen och på något sätt är ja partysugen som en gris. Igentligen skulle jag bara vilja spy över allt som har med fulla människor att göra, men nej jag vill sätta på mig en känning, dricka lite vin och satsa på en fet utgång.

Nu skulle jag egentligen skriva om något sjukt intressant men då kommer inlägget bli way to long så vi får ta det imorgon helt enkelt så har ni något att längta efter ;)

Kan ju iallafall bjuda på några bilder från nyår.











bilderna är tagna i början av kvällen, vad som hände sen men kameran är ingen som vet. Men kul hade vi!
Mer bilder finns på Sandras fb,
http://www.facebook.com/profile.php?id=646995201&ref=ts#!/profile.php?id=660033444

Nu väntar en film och sen blir det bädden.
xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0