yamyam max snack

Efter mitt utbrott på mamma för att jag va trött och hungrig så åkte jag snabbt som sjutton till Lisa och hämtade upp henne. Berättade om att ja skulle bli hora, för de är inte lika slitet och de är säkert lika bra betalt som heltidsjobb. Självklart är detta inget jag strävar efter. Säger bara störda saker när ja är lack. Så glöm de.

Såfort kvinnan hoppade in i bilen började de oseriösa snacket. Har saknat det obeskrivligt mycket, lisa är ju trots allt min bättre hälft.

J - jaha, när ska ni bli tsm på fb då? ;)
L - Det vill jag inte.
J - haha nehe? varför?
L - Det behöver väl inte fb veta..

HAHAHA jag dör! Grejen är de att man vill ju visa de för andra, inte för fb. Tror du gumman att fb är en människa?
Tossig tjej den där Lisa marie Johansson. <3


Nu ska jag dejta kudden. Längre sömn den här natten tack. Imorgon börjar jag 7 och jobbar till 13.30. Naaaaaajs ;)


xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0