klampar i horträsket.

Fyfan nu blev ja plötsligt på ett sjukt klagigt humör!
mc donalds-syndromet. Seriöst alla måste veta vad det är för något. Alla dom jobbar på donken är inblandade och delar med sig, det är som en sjukdomskedja ungefär. Nu har jag ju några fans som jobbar på donken så kan väl inte skriva exakt vad jag menar för det kan bli pinsamt för de flesta.
Jag lider av något! en sjukdom man inte riktigt kan diagnosera. Står ut ett tag sen känns de som man borde byta.
Lika ofta man går till salongen och fixar naglarna lika ofta byter de flesta partner. Chill som sjutton.
Jag skulle vilja vara en samantha men med så många får man väl aids och de vill man väl kanske inte riktigt riskera. Men som sagt, vem har sagt att man ska vara som henne. Det kan ju vara en lagom skara.

Nu har jag sagt alldeles för mycket egentligen. Ni får ta de lite sådär halvseriöst känner jag nu när jag läste igenom de.

Imorgon är de utgång som gäller. Har stängning imorgon men jag får väl skynda skynda skynda. Man skulle ju vilja vara med och förfesta känner ja annars kan de lika gärna kvitta.
Som en kär vän sa till mig idag "Ja kände precis för att leta upp nån på krog i morgon o gå loss på hans kropp hahahaha" Ja min kära vän, vi känner likadant. Jag ställer på det, man blir ju så sjukt kramig på fyllan. Tar på allt som rör sig, man kan inte rå för de helt enkelt. Förlåt kära tjejer med pojkvän.

Ne shit H är i farten igen.
xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0