Någon som ställer på en orgie?

Jag vill så gärna skriva en sak här men det är så sjukt himla förbjudet så jag lägger det åt sidan och delar med mig till personer som njuter av att höra de. Mohaha

Idag va det jobb som gällde som vanligt. Man märker verkligen när de är slutet av arbetsveckan. Men de är bara stå ut man blir ju rikare och rikare för varje dag och jag lär behöva varenda öre för till sommaren ska ja försöka hinna med att inhandla en merceders sl. wow lär ju bli tuffast i stan. Dessutom ska nya pattar på plats inom en snar framtid, ringde viktoriakliniken i förrgår. Yeye, snaskiga nyheter va ;) ?
Vid 4 hämtade jag Lisa och så åkte vi och fikade, nej de gjorde vi inte vi åt, sallad faktiskt. Nyttig som gatan, snygg tight kropp ska bannemej jobbas fram till sommaren då jag har sjukt många planer.

Utlandsresa minst 2 veckor, helst 1 månad
Midsommar ska spenderas i halmstad med bästa brudarna,
Vill gå bartender utbildning,
mc körkort vill tas
pattar ska vara gjorda,
en merceders sl ska inhandlas

Och Jessica älskling Obrien! du har lovat att anmäla mig till paradise hotell "i smyg".  Så jag vet inget ;)

I helgen blir det en utgång eller 2, får väl se vem man får med sig hem. Alla har sex med allt och alla, byta och dela. Varför kan inte alla köra på en orgie? jag ställer! alla har ju ändå delat butt och fittsaft :)
SKABB helt ärligt.
Man vet alldeles för mycket om vissa, skulle kunna skriva en berättelse här som många nog säkert inte ens vill höra.

Ja nog om denna staden, ja har mina helt enkelt men de är väl dags för utbytning ;)  Hej hora 

xoxo, jonna


Kommentarer
Postat av: jess

big brother 2012 it is! Men SSSSSSH, don't tell jonna! I LÖÖÖÖÖÖVE U!

2011-03-03 @ 23:05:01
Postat av: jonna

STÄLLER! ;) LOVA YAAAAAAAA

2011-03-04 @ 20:07:57
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0