omogen jävla gay

Har märkt på senaste att någon är inne på min fb. Jävligt inte ok! Så idag tog jag tag i de hela och bytte lösenord, något som ska bli en rutin varje månad. Palla vara så desperat att snoka på min fb, kolla vilka jag skriver med, lägga till personer och lägga sig i mitt liv. Vilket jävla käke!

Igår var de våran praktikants sista dag. Jag fick skriva ett omdöme och vad jag tyckte om henne. Hon har varit helt fantastisk och så är hon ju trots allt i "min ålder" så det har ju varit helt andra samtal än det brukar så jag kommer sakna henne där. När jag skulle på rast senare också så såg jag att hon hade skrivit en lapp och lagt i min väska,
"Har varit med dig väldigt mycke under min tid här. Så vill bara säga att jag har haft väldigt roligt, så tack så mycket för den här tiden. Kommer sakna dig och alla. Men du får ha det bra och hoppas vi ses igen / kram Erica"
Sån kanon tjej!
Lisa och Mimmi vet att ni tänker "shit, hon är snäll mot en tjej de händer aldrig!" men nej, jag är snäll mot tjejer som är värda att vara snäll mot och elak mot tjejer som är sjukt psyko and so on. Så ni behöver inte bli rädda, i'm still me ;) Hahaha.

Igår var jag och Lisa på bio, sanctum heter den om jag inte minns fel. Allt utspelade sig i en grotta, inte riktigt min typ av film och dessutom var jag så sjukt trött så jag somnade till 3 gånger. Men den va faktiskt helt ok! . Efter bion stötte vi på Mimmi utanför amor så vi pratade lite med henne, hon har fått körkort btw och ska köpa bil idag. Sjukt kul! :)

Ne nu måste jag ta tag i det här. Min lägenhet luktar äckel så ska ta och storstäda. Behövs, usch.

fan vet ni, jag har syndat. Igår va jag på a6 och köpte present till min bror och hans tjej för att dom har fyllt år. Men sen tog jag en sväng till iems fast jag inte har några pengar att lägga på heminredning. Men såfort jag kom in i affären säger mamma "oj kolla vilken porslinstårta"  Japp och där blev jag in love. Det var en porslinstårta i cupcakes stil. Så jag lånade pengar av mamma och köpte den så nu står den på en hylla i köket. Inte mitt fel att det blev såhär, mammas förtjänst.

Ne nu säger jag hejdå en gång till, tjaooo

xoxo, jonna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0