snart bilägare ännu en gång ;)

Vet ni vad jag gör???? :D:D
Jag träffade på mammas och pappas granne utanför dom och så började vi prata om att jag vill ha en sån bil som han har. Så nu har jag en hemsida på sånna bilar,  i Tyskland får jag köpa en sån då. Mamma har sagt att jag får ta ett lån i hennes namn så nu är jag sådär sprallig och jävelglad! :D 
Så nu ska jag bara checka årsmodell, ingen senare än 05 iallafall och om ja vill ha automat, och parkeringssensor and so on. Så när jag har kollat klart allt sånt ska jag plinga på räkan och så ska han ringa sin vän så fixar han alltihoppa. Bara skicka över pengar till hans kompis sen är de bara ta en färga till Tyskland, sitta och dricka och sova på båten sen nästa morgon skriver man på papper och är ägare till en fet merceders sl och kör hem den till Sverige.
Låter det underbart? SVAR JAAA! :D


SÅ JÄVEL NAJS!

Jävel sprallig, där fick du för de Lisa! du bara, ofta du har en sån till sommaren! haha jaaa! heter man Jonna Lauritzen så finns de inget som är omöjligt ;)

Måste bara citera va Lisa sa till mig innan också " skulle man googla på okänslig så skulle en bild på dig komma upp!"  
hahahah jävelsöt tjej, vet att hon älskar mig ändå :)  

xoxo, jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0