snaskar i nyheter

Onsdag idag och det betyder stängning, alltså jobba lääänge!
men hela dagen blev så himla mycket bättre när jag slog nummret till Viktoriakliniken. Igår ringde jag nämligen min bankwoman och pratade om mina pengar och så sa jag att jag ville ta ut utav dom pengarna som egentligen min farfar spärrade tills jag var 25. Men för henne var de inget problem att fixa upp kontot för the moment. Så vet ni vad. den 11 maj ska jag iväg på spännande uppdrag till Stockholm. Ska prata tuttar, storlek and so on. Min älskade operation blir av i slutet av juni/ början av juli.  Jävla vad jag känner tagget!! STORA ÄLSKADE PATTAR. SJUKT VAD MAN KOMMER KÄNNA SIG HET ;) LOVVEEEEE


xoxo, jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0