sömnlös och världens roligaste bio

Igår hade jag världens stressigaste jag. Jag slutade i och för sig halv 2 men efter det så åkte jag och fikade med Lisa för vet ni vad, det va hennes födelsedag. Hela 20 bast så nu hoppas jag på att hon ska köpa ut till mig ett tag ;) hahahha. Jag bjöd henne på fika och vi satt och pratade massor as usual. Grattis igen snyggfan, I love you! <3 se till att ha en såndär stilig fest som vi alltid ha velat ha. Skulle va helt awesome!
Efter fikat så åkte jag och solade sen åkte ja hem och fixade mig för senare kom Andreas och sen blev det bio. Vi såg "min låtsas fru" som va så himla sjukt rolig. Vi skrattade båda 2 så vi grät. Efter filmen åkte vi hem och så blev de sängen och sen sov vi.

Idag är jag så himla trött för ja har jobbat 9,5 timmar och hade dessutom stängning, så tror de eller ej men nu ska jag hoppa direkt i sängen och sova 10 timmar tills jag ska upp igen. SKÖNT, inte sovit ett dugg denna veckan.

Natti älsklingar ;)
xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0