uppdatering fredag-söndag

Sjukt att jag inte har skrivit här på länge, men de är fullt upp med annat som känns en smutta viktigare.
Nu måste ja snabba på att skriva för snart börjar solsidan och de ska tydligen vara de bästa avsnittet på länge så de är väl bara att bänka sig slaviskt. Andreas ville sova hos mig inatt men ja känner mig fortfarande sjuk, vi har ju i och för sig varit hela tiden sen ja blev sjuk i torsdags ändå men humöret är ju inte de bästa då. Känner mig dessutom som en menskärring.
Nog om det. I fredags va jag och Andreas på hv. De va mysigt men Andreas hade damp på AIK så ja fick väl skämmas ett tag, men sen blev han förlåten och sen sov vi.
I lördags vaknade jag med huvudvärk och feber och vad gör han då? kastar runt mig och rullar under täcket. Sen gick han upp och kollade på tv och myste med Candy medans jag sov vidare, gick upp ca 30 min senare för kunde inte somna om, gick upp, åt frukost, myste framför tvn, febern steg, lagade mat, myste framför tvn, sen kom Myntti. Dom blev kompisar? eller nästan iallafall :)  , sen åkte Andreas hem och Myntti va kvar, sen åkte Jag och Myntti hem till mitt gamla hem eftersom mamma och pappa inte var hemma och kollade på film med Lisa.
Jävla Eric saade vann och inte Daniel. Sugit!
Sen kom mamma och pappa hem från gran canaria med massa presenter. pussar och kramar och sen la jag mig på en madrass och sov eftersom febern va på 38.8 , och idag var de ju bara att gå upp och jobba me feber och förkylning eftersom inegn annan kunde ta mitt pass (Y)
Efter jobbet kom bror, tin och Nicolina. Då blev de mys och sallad från alcamo.
Nej jävla nu börjar solsidan.

xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0