vilken grön tå!!

Jag är så sjukt sinnesbra på att uppdatera här känner jag. Inte så värst, men de tar en sån jävla tid att ta sig först in på datan sen ansluta sig till internet och sen in på internet och sen in på denna sidan. För jävla jobbigt om man inte ska göra något annat än att blogga. Men nu var jag tvungen att gå in på internet för att fixa en skadeanmälan så min bil och stackars mannens som ja krockade med kan bli fixade. Men tro pelle att man inte hittar vart man gör de då, så jag får anlita min mammi så hon kan fixa de imorgon :)

Igår umgicks jag och Lisa johansson på riktigt. Hur awesome kändes inte det? Vi chillade, spelade tp, kollade på bb och åt sallad på prima. 2 coola sjuklingar <3

Föresten så fick jag öroninflamation igen i onsdags. Himla oskön känsla, först dör man typ, känns som någon bombar en i örat, sen rinner de var och sen har man lock för örat i ca 3 månader. Så jag kommer höra bra igen i juni ungefär. Kalasbra ju. Inte alls långt kvar och förra sommaren hade jag de ju inte 3 gånger eller så. nejnej så de är ju lugnt.
De sjukaste va att när jag va hos läkaren frågade han om de va något jag inte tålde, då sa jag kåvepenin. Då frågade han vad som hände och så vidare. Jag sa att jag spydde, då frågade han när ja fick de sist, så jag sa som de va och att ja fick de när jag va liten och att jag inte har testat de sen dess. Då sa han bestämmt. DÅ TESTAR VI DE! , ja blev chockad och tänkte nu skojar han. först frågar han va jag inte tål och sen vill han att jag ska ta de. Men så går de till, Sjukt!
Så tack vare denna läkare mår jag svinilla varje gång jag tagit mina 3 dubbeldoser per dag. Tack!
Men nu har jag fixat annan medecin på eget sätt. Så när Sandra kommer sen ska hon hänga med mig och hämta ut de. Jag är stammis på apoteket nu. Hittar ni mig inte hemma så är jag på apoteket, helt klart!

Lovade dessutom pappas och mammas grannar att vara barnvakt åt deras 2 barn när dom behöver de. Jag är ju trots allt fröken ;)

xoxo, jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0