hej kalla mig Jonas

Ni märker nog att bloggen inte är det viktigaste i mitt liv. Men mycket, verkligen mycket har hänt sen sist. Jag har klippt av mig håret. Nu har jag lång page och jag kan väl säga att jag börjar smått vänja mig, men fan vad jag vill ha mitt hår tillbaka. löshår känns fett värt nu.

I onsdags va jag och mamma i Stockholm, saltsjöbaden och bokade tid till min bröstoperation. Det blev snabbare än jag hade trott, så den 16 juni är jag inte längre missnöjd. Då är det dagen D, fyfan va underbart!

Ikväll ska jag på bio med min snygga fislis :) jag gick in en snabbis och läste på hennes blogg innan idag och då står de såhär "efter att ha struntat i att borsta tänderna, kammat rövskägget och vänt trosorna ut och in ägnar jag en tanke åt min far som fyller år idag, försöker tänka ut en plan för att gratta honom." HAHAHAH fyfan vilken skön brud eller? Hon och jag i biomörkret idag, håller hand och snaskar tillsammans. kanske dela cola med 2 sugrör. ingen vet vad som händer när vi är tillsammans och tur är väl det ;) mohaha

Inatt ska jag försöka locka med en grabb hem från krogen. Får se om ja lyckas få med hjärtat hem :)


xoxo, jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0